Forside > Slik fungerer det

Slik fungerer MøreBørsen


MøreBørsen - årets store handelsdag for næringslivet på Sunnmøre, hvor lokale bedrifter gjennomfører utrolige 444 møter på én og samme arbeidsdag!


1. MELD DEG PÅ

Prisen inkluderer 12 møter med 12 ulike bedrifter på én og samme arbeidsdag, samt deltakelse, bevertning og div materiell for inntil 2 personer. Minst én av disse  være beslutningstaker eller innkjøper med myndighet.

 

2. LAG ØNSKELISTE

Ca 2 uker før arrangementet vil man få tilsendt en komplett deltakerliste. Fra denne ønsker man seg møtepartnere som man lister opp i prioritert rekkefølge.

Vi matcher så ønskelistene mot hverandre og forsøker deretter, så langt det lar seg gjøre, å sette opp så mange relevante møter som mulig.

 

3. MOTTA MØTEPLAN 

Ca 1 uke før arrangementet sender vi ut endelig møteplan som viser hvilke bedrifter man får møte, samt til hvilke tidspunkt.

Omtrent halvparten av møtene vil være med bedrifter du selv har valgt, mens resterende møter vil være med bedrifter som har ønsket å møte deg/dere.

Bedrifter som er lite etterspurt vil kunne oppleve å få tildelt noen møtepartnere av mer tilfeldig karakter.

 

4. FORBEREDELSER 

For best mulig utbytte og kvalitet anbefaler vi at man forbereder seg godt til møtene. Gjør deg bedre kjent med både bedriftene og personene du skal møte. Tenk f eks over hvorfor og hvordan dere kan være interessante for hverandre.

NB! Det er kun satt av 20 minutter pr møte, så man vil garantert oppleve at tiden går for fort. Men, fortvil ikke. Det skal faktisk være for lite tid, da hele hensikten med møtene er å opprette dialog.

Med andre ord; en avtale om fremdrift og videre dialog er vellykket møte!

 

5. MØREBØRSEN

Hele 12 møter med 12 ulike bedrifter på én og samme dag! Når skjedde det sist?

Møt opp godt forberedt, vær konkret og still med et åpent sinn. Husk at gode innkjøp også er god butikk.

Om dere ikke finner grunnlag for videre dialog, har dere noen i egne nettverk som kan være interessante for møtepartneren?

Gjør deg klar til det vi tror vil bli en morsom, verdifull og særdeles effektiv arbeidsdag!

 

6. OPPFØLGING

Som i alle potensielle kundemøter er tett oppfølging i etterkant halve jobben. Man bør derfor avslutte første møte med å avtale videre fremdrift. Sett tid og sted for neste møte, eller bli enige om hvem som kontakter hvem, når og hvordan.

Og, for all del, husk å følge opp!

Les også: Hvorfor delta?



PROGRAM FOR DAGEN:

 

      07:15       Registrering / Mingling
  08:00   Info / Instrukser
  08:30   MØTE 1 / 2 / 3
  09:40   Kaffe / Snacks / Mingling
  10:05   MØTE 4 / 5 / 6
  11:15   Stor Varm Lunsj / Mingling
  12:20   MØTE 7 / 8 / 9
  13:30   Kaffe / Snacks / Mingling
  13:55   MØTE 10 / 11 / 12
  15:10   Oppsummering
  15:15   Mingling

 

MINGLING / STANDS:

Knytt kontakt med nye kunder, leverandører og samarbeidspartnere i mingletiden som er satt av både før, mellom og etter møtene. Flere av våre samarbeidspartnere vil også holde stands på området, og vi oppfordrer alle til å avlegge disse et besøk i løpet av dagen.

 

BEVERTNING:

Det er satt inn tre pauser i programmet. To mindre kaffepauser med noe lett å bite i, samt en større lunsjpause med både varm og kald mat. Kaffe, te og vann vil være tilgjengelig hele dagen.


MEDIA & SOME:

Det vil bli filmet og tatt bilder under selve arrangementet. Noe av dette vil bli publisert på våre nettsider, samt i våre sosiale medier. Gi oss beskjed dersom du ønsker å reservere deg mot dette. Det vil også være presse tilstede som vil gjøre egne produksjoner.

UTSOLGT ALLE ÅR - SIKRE DEG BILLETT NÅ!

Meld deg på NÅ!
Spar kr 2.000,-

(EarlyBird kr 5.900 / Ordinært kr 7.900)

START PÅMELDING HER: